,……………..


Ti si sad mozda sretan s njom
ti si sad samo njen…al’ ne znas
da ces uvijek biti moj
i da je pored mene sreca tvoja…
Zaboravljas zivotna pravila
i svoju ljubav si njoj poklonio
krenuo si krivim putem i zauvijek nestao…

Molim te da se vratis
da ponovo budemo jedno
molim te moras da shvatis
al’ vidim tebi je svejedno.
Necu dozvoliti osjecanja
da postanu sjecanja
i da te izgubim zauvijek
u svijetu bez prastanja.
Sad se okrecem na drugu stranu
u drugima vidim tebe
i nije mi nimalo zao sto te volim
vise od sebe…

Osjetim da nemam snage
a lako je odustati.
Zato se ja borim do kraja
ne pustam tijelo da vjetar nosi.
Cesto se budim sa bolom
kad jutro donosi najtuznije price…
Ipak im otvaram prozor
zelim da im gledam u lice.
Nisi me probudio kada si posao na jug
geskom si me ljubio…
u..dal’ mislis na mene
kad dani postaju sve kraci i kraci,
jos jedna se zima sprema
a ja nemam s kim pobjeci.
Ljubav mi je dala krila
al’ me nije naucila da letim,
pokusat cu jos jedan dan,
a vec sutra dolazi zima…
Sutra ce pasti i snijeg
prva pahulja sto nosi tvoje ime
ako padne na moje tijelo
necu se vise plasiti zime…

vipriba
I have no illusions about love anymore. It come, it went. ..it left casualties, or it didn't. people weren't meant to be together forever. for regardless of what the songs say....

Komentariši