,,,,,,,,,,,,………………………………..

Bio si mi prvi kojeg sam iskreno voljela,prvi za kojim sam ceznula,
o tebi sam uvijek mastala,tebi sam i najgore oprastala,
iskreno sam te voljela,a ti to nisi znao…
Bio si mi zadnja misao pred san,i prva kad svane novi dan,
za tebe sam bila spremna sve da ucinim.
Ali ti to nista nisi znao…
Sa mnom si se samo poigravao,a ne znas kako je ruzno kad te neko povrijedi…..srce se napuni tugom,…Vise i ne znam sta je taj osjecaj srece,

Jer cini mi se da srecu,moje srce vise nikad osjetiti nece … Zasto si to morao uraditi… Zasto kad pozelim da se ponovo zaljubim, bojim da ce mi se desiti isto to kao i sa tobom… zasto me pokusavas samo iskoristiti a na kraju odbaciti, jednostavno baciti u stranuu… 

…toliko je pitanja, a nijedan odgovor…

vipriba
I have no illusions about love anymore. It come, it went. ..it left casualties, or it didn't. people weren't meant to be together forever. for regardless of what the songs say....

Komentariši