<=> @–>— <=>

Image Hosted by ImageShack.us

Ajde da se volimo?…
 

Ajde da se smijemo zajedno?..
 

Ajde da sanjamo zajedno?..
 

Danas?
 

Sutra?

 
Prekusutra?

 

Do vjecnosti?…

 

Ja hocu da zajedno:

 

sanjarimo,

disemo,

zelimo,

smijemo do suza,

 

Ma nije bitno sta..

 

Bilo sta…


Samo da to zajedno radimo jer:

 

Tebe zelim upoznati,

tvoju dusu istraziti,

tvoj smijeh cuti,

tvoje srce ukrasti…

 

Zelim da sve tvoje moje postane..

A sve moje tvoje da postane…

 

Tvoje mane i vrline neka moje postanu,

a moje mane i vrline neka tvoje postanu..

 

Postani dio mene ja cu dio tebe..

 

Zajedno smo jaci, ne treba nam niko treci…

 

vipriba
I have no illusions about love anymore. It come, it went. ..it left casualties, or it didn't. people weren't meant to be together forever. for regardless of what the songs say....

Komentariši