.,,,,,,,,,,,,,,,,,

z70532695.jpgIma nešto u meni – ja ne znam šta je to- ali znam da je to u meni.

Izvrnuto i ljepljivo – spokojno i hladno postaje moje tijelo.

Ja ne znam šta je to – ono je bez imena – to je neizrečivo,

Nema ga ni u jednom rječniku, izjavi, simbolu,

Nešto se vrti oko nečega izvan vrtnje Zemlje u kojoj se i ja okrećem,

Tom nečemu prijatelj je onaj koji me budi u zagrljaju.

Možda bih vam mogao reći više. Pretpostavke! Ja predlažem moju braću i sestre.

Da li vidite O moju braću i sestre?

To nije nered i smrt – to je oblik, jedinstvo, nacrt – to je vječiti život – to je Sreća.

vipriba
I have no illusions about love anymore. It come, it went. ..it left casualties, or it didn't. people weren't meant to be together forever. for regardless of what the songs say....

Komentariši