,,..,,…………………..,,,,,……………………,.,.,,.,.,.,…………….

 

 

 

Kao da jos sanjam godine odnose sve,

po celu crtaju valove, ponekad se pitam

da li sam ikada ikog voljela vise od tebe ?

I sva zadrhtim kad cujem tvoje ime, kad ugledam

nekog ko’ lici na tebe .. Iz oka suze mi krenu

kad sjetim se rijeci sto rekao si ..

” BUDI MI ZBOGOM MOJA MALA U SRCU CUVAM SVE STO SI MI DALA,BUDI MI ZBOGOM MOJA MALA ZA SVU TVOJU LJUBAV ZAUVIJEK HVALA … ”

Kao da je moje srce postalo pjesak na ulicama bez imena

i svaki osmjeh je maska na licu, pod kojom moram disati ..

I sva zadrhtim kad cujem tvoje ime,kad ugledam nekog ko’ lici na tebe .. iz oka suze mi krenu kad sjetim se rijeci sto rekao si ..

” BUDI MI ZBOGOM MOJA MALA U SRCU CUVAM SVE STO SI MI DALA,BUDI MI ZBOGOM MOJA MALA ZA SVU TVOJU LJUBAV ZAUVIJEK HVALA ”

Bila sam uvijek tvoja mala u srcu cuvaj sve sto sam ti dala … bila sam uvijek tvoja mala .. ZA SVU TVOJU LJUBAV ZAUVIJEK HVALA …

.. I znaj da uvijek bicu tu , u pola noci kad ti zatrebam .. ko’ prijatelj cu puno da ti dam .. Samo mi reci da znam :)) …

 

vipriba
I have no illusions about love anymore. It come, it went. ..it left casualties, or it didn't. people weren't meant to be together forever. for regardless of what the songs say....

2 komentara

Komentariši